_Molle_
Trådstartare
Har blivit erbjuden att köpa en ponny till billigare pris, för att jag är jag typ. Nackdelarna är att han är hingst, och bara 130 hög. Jag är själv 168 och väger 68-71 beroende på dagsform (tränar dock så går ner lite hela tiden, satsar på 65 innan årsskiftet, högst) Ponnyn är welsh av cobtyp och ska va viktbärande. Han är inkörd.
Fördelarna, han är snygg, en riktig drömponny. Ska isf träna och tävla körning, sen ev sälja vidare.
Men vet inte vad jag ska göra. Har redan två hästar, ett sto och en valack och vet inte om jag kan ha en hingst med dom. Har det funkat för er? Stoet är ca 160, med tanke på ev betäckning om det vill sig illa. Kan sätta upp fler hagar men har bara en lösdrift.
Argh, vet inte vad jag vill ha ut. Vill så gärna, kan kanske få ha honom på foder...
Hjälp?
Gud va nybörjig det lät nu... hehe...
Fördelarna, han är snygg, en riktig drömponny. Ska isf träna och tävla körning, sen ev sälja vidare.
Men vet inte vad jag ska göra. Har redan två hästar, ett sto och en valack och vet inte om jag kan ha en hingst med dom. Har det funkat för er? Stoet är ca 160, med tanke på ev betäckning om det vill sig illa. Kan sätta upp fler hagar men har bara en lösdrift.
Argh, vet inte vad jag vill ha ut. Vill så gärna, kan kanske få ha honom på foder...
Hjälp?
Gud va nybörjig det lät nu... hehe...
Senast ändrad: