gbg-stipendium

B

Binsan

va få fälttävlans ryttare det var som fick stipendium iår! håller vi inte samma klass som hoppryttarna eller går de kanske över antalet utövare...?

de som fick stipendium var iaf Rebecka tell, Elin Göransdotter, Christoffer Forsberg och Amanda Löwenberg... :)

Sv: gbg-stipendium

Måste även påpeka att det är ju synd att flera av dem har fått stipendiumet förut, inget ont om någon men borde det inte satsas lite mera rättvist? Man borde ifrågasätta motiveringarna, för jag tycker att det är helt fel att samma person ska få flera tusen varje år. Visst är alla jätteduktiga och presterar oerhört bra, men det finns ju flera som kanske skulle prestera bra om alla får samma möjligheter.

Gud vad roligt att Amanda fick det! Det var hon värd! Hur tas stipendiaterna ut? Får man ansöka själv om det eller görs det på något annat sätt?

jag tror man får söka själv...?!

det annonserades väl ut i höstas nån gång att man kunde söka....:crazy:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 615
Senast: Cambrie
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 210
Senast: canine
·
Hoppning Hej! Hade velat ha lite tips hur ni skulle hitta någorlunda bra unghäst till satsande hoppryttare. Känner en kille som verkligen brinner...
Svar
6
· Visningar
1 979
Senast: IdaGR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Nyårsafton i stallet - 2025