Gästrike kaninhoppare

M

maalin_

Finns det några såna här? :D Och är det någon som vet om det är någon tävling snart? Tycker inte SKHRF's hemsida eller deras hjälpte mig så mycket... Det kan vara min dator som kapar bort text också..!

Säg som sagt gärna till om någon vet tävling! :D Är väldigt sugen att hoppa med min lilla vilding i sommar :p

Sv: Gästrike kaninhoppare

Tror inte det är så många gästrike tävlande här inne på buke :).

Gå in på gästrikes hemsida om du vill kolla tävlingar www.gkht.skhrf.com borde vara den rätta adressen :)

Själv är jag medlem i örebro läns kaninhoppare och sitter i styrelsen där med :p

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 719
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 716
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar