Gästrike kaninhoppare

M

maalin_

Finns det några såna här? :D Och är det någon som vet om det är någon tävling snart? Tycker inte SKHRF's hemsida eller deras hjälpte mig så mycket... Det kan vara min dator som kapar bort text också..!

Säg som sagt gärna till om någon vet tävling! :D Är väldigt sugen att hoppa med min lilla vilding i sommar :p

Sv: Gästrike kaninhoppare

Tror inte det är så många gästrike tävlande här inne på buke :).

Gå in på gästrikes hemsida om du vill kolla tävlingar www.gkht.skhrf.com borde vara den rätta adressen :)

Själv är jag medlem i örebro läns kaninhoppare och sitter i styrelsen där med :p

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 205
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 839
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London