Gasque RP 165 avkommer

Karoliten

Trådstartare
i som har avkommer efter Gasque hur är de? Storlek, temprament. Är de mer mot dressyr eller hopp mmm. Vad har ni för möderne på era avkommer? Ju mer info, ju mer intressant!;)

Sv: Gasque RP 165 avkommer

Jag har en i magen på mitt sto! ;) Stoet är en holländsk ridponny efter Valentijn (e. Voltaire, alltså halvblod) - Claverdon Apollo (arab), som själv har meriter upp till MSV hoppning. Vad som kommer ut återstår att se... :)

Har du själv en avkomma? Ska bli kul att följa tråden!

Sv: Gasque RP 165 avkommer

Funderar på o betäcka min hollänska halvblod med honom :). Hon ska ha sitt första föl :)

Liknande trådar

Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 688
Senast: Blyger
·
Avel Tanken har väckts att kanske lägga en hopphingst på ena stoet något år för att få fram en multitalang mot hoppning. Stoet hoppar själv...
2
Svar
25
· Visningar
4 075
Senast: Långnos
·
Avel Skulle verkligen behöva tips och råd då jag är sugen på att ta föl på mitt sto iår men verkligen inte är speciellt insatt i avel och...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Marty
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård