Gåsaracet!

P

Primadonnan

Snart dax igen, någon som ska dit eller rent av vara med??
Vi funderar på å damma av Passus en sista gång för den här säsongen:P

Sv: Gåsaracet!

ÅHHHH!!!!
De e så jä*la typiskt! Jobbar ALLTID den dagen de e Gåsaracet!!! :mad: :cry:
Har inte lyckats se de en enda gång! :eek: Å så har man så nära.... :crazy:
Tror jag får göra ett försök me å byta arbetsdagar på ngt vis! :angel: :D

Jag tjatar för fullt på min kusk, jag vill vara med!!!

Har aldrig sett det förr men det låter ju hur kul som helst :D

Vill grooma, grooma, grooma....

Tack för länken, nu fick även jag lite info :)

Men nån som vet mer om hur hindrena brukar se ut, vad går det ut på osv?

Hur eller vad bör man ha kört tidigare för att kunna vara med?

ÅHHHH!!!!
De e så jä*la typiskt! Jobbar ALLTID den dagen de e Gåsaracet!!! :mad: :cry:
Har inte lyckats se de en enda gång! :eek: Å så har man så nära.... :crazy:
Tror jag får göra ett försök me å byta arbetsdagar på ngt vis! :angel: :D

vadå titta, du ska ju vara med!!! :bump: :D :bump: skyller på jobb...hehe imorgon ska jag träna med pontus på jobbtid :)

Jaaa, då var det dax imorgon!!! :bump: Tog ledig från jobb halva dagen så jag inte missar spektaklet.
Fick visst äran att grooma oxå-har aldrig groomat innan så det kan ju bli intressant!:eek: Så ser ni någon flyyyyyyga av vagnen så lär det vara jag! :D

Några Bukisar i startlistan???

Jag groomar åt Gerti Hylt!!!

Någon annan som skall vara med eller kanske bara titta???

Cämz, det är bara att hålla i sig och det är ordentligt för det lär ju sladda en hel del!!! :bump:

Cämz, det är bara att hålla i sig och det är ordentligt för det lär ju sladda en hel del!!! :bump:

ELLA!!!! Säg inte såååå!:eek: Tror du det gör det även om det är en gigant till ardenner som ska köra runt! *hoppas inte* :angel:
Shiiit jag kommer verkligen inte klara det känner jag nu!!!:eek:
Ja, ja-de får gå som det går!

P.S. Nån som har en hockeyutrustning över att låna ut??? :angel: :o

Glöm inte lägga ut kort sen!!! Cäms släpande efter en ardenner i sakta mak i kurvan hihi..
Själv vågar jag nog inte grooma, har åkt med en gång på maratonvagnen, aldrg mer. Håller hellre i tömmen! Tufft av dig!

Herre gud vad det har körts idag!!!

Grattis Primadonna till segern!!! Så fort det gick!!!

Vi kom förmodligen på en 4 plats, (kollade aldrig resultaten... Skall kolla på nätet i morgon).

Cämz du verkar ju ha överlevt dagen. Kunde tyvärr inte se er i hindren efter som vi körde efter er. Så jag är ledsen Snigelfarmor det blir inga släpande Cämz-kort, hi hi!!!

//En mycket trött o sliten Ella med blåmärken på knäna...

Glöm inte lägga ut kort sen!!! Cäms släpande efter en ardenner i sakta mak i kurvan hihi..
Själv vågar jag nog inte grooma, har åkt med en gång på maratonvagnen, aldrg mer. Håller hellre i tömmen! Tufft av dig!

He, he-det var lite svårt att fotta samtidigt så några kort har jag inte! :p

Överlevde faktiskt! Å det var riiiiktigt roligt! :D :bump:
Är dock glad att det var en halvtrött ardenner och inte ett halvblod i full kondis jag åkte efter, så här första gången man grooma! :angel: Blev ju inte direkt några sladdiga svängar å så utan hon tar ju en del plats lilla ardennertösen! :)
Men hon laddade ordentligt i "finalomgången" så då dundrade det allt i ridhuset-inte för det hördes över det höga ljudet från musiken och de glada ropen och klappen från läktaren! :banana:

Fuuuuullt ös i Åstorp va de idag!!!! :bump: :banana: Kul att det var fulla läktare (inte för dom e så stora men iaf!)!!!

tackar, även om man bara hejjade utan tusan på farsan=)
Det va verkligen kul därborta!
Alla gav ju verkligen järnet! T o m de allra minsta små shettisarna! såå söta=) hehe
Gryyymt tryck i finalen!! :D

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
897
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix