Sv: Gartow

Det står lite på Nerikes Distansryttarklubbs gästbok.
Vad jag fattar så var alla godkända utom Frida Söderström.

Jag har tredjehands-uppgifter om att Frida Ekström vann 160km klassen på 16.5 km/h och Nathalie tvåa. Maria Hagman-Eriksson/ Prylens Pepton trea. Grattis!
Jessica Holmberg /Princess Milenia åkt ut. (också 160-klassen)

Senast ändrad:

Det var ju många svenskar (och även danskar och norrmän) i Gartow i år. Svenskar i 160, 120 och 120YR. Vore superintressant att se resultat, men jag hittar inget på arrangörernas hemsida. Någon som vet mer än vad som står ovan?

Sara Henriksson och Biscaya tog en 2:a plats i yr klassen 120km**! de var också snabbaste svenska ekipage på 120km** Snitt fart på ca 16,9 km/h.Efter rapport ska alla svenskar utom Jessika H och Frida S vara godkända.

Resultat med viss resarvation för snitt tiderna

160km

1.Frida Ekström - Zinner 16.8
2. Nathalie Löfdahl - Pioro Ganze 15.5
3. Maria Hagman - Prylens Pepton 15.3
--------------
Jessica Holmberg - Princess Millenia ut re.exam grind 3 hälta

120km
Godkända
Ella Lindblom - Piacenza
Yvonne Eklund - Baron Grey star
----------
Cecilia Hellesen-Hansen - Tic tac to utesluten mål hälta
Frida Söderström - Shah Nahim utesluten mål metab.

120km YR
1. Terberova Natalie CZE Kiev de Villenueve
2. Sara Henriksson -Beautiful Biscaya 16.9
------
Godkänd
Natalie Budde - Barett

:bump::banana::bump:

Det var roligt. Särskilt med tanke på hans otäcka skada för 1½ år sen.
Grattis Frida!

Wow - bra jobbat Frida och Zinner. Om jag inte tar fel så är detta andra godkända 16-milen (SM i fjol på 12,2 km/h och så ej godkänd på för-EM). Starkt att gå i 16,8 km/h. Klarat kvaltempot både för Florac och Euston Park. Ett stort grattis.

Grattis också till Natta och Pirre som klarade kvaltempot till Florac. Och grattis till alla andra också förstås.

Liknande trådar

Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
251
Svar
178
· Visningar
6 732
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 446
Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 129
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar