Garmin Foreunner 310XT HR

_carmenzita_

Trådstartare
Ha du en sådan? Vad tycker du och hur använder du den. Även vid ridning?
Funkar det bra att ladda upp resultatet till Connect och sen koppla det till exempelvis Funbeat?

Jag har beställt en och har lite penga-ångest över den, men samtidigt tror jag att den kan motivera bra.
Eller??!!!
 
Sv: Garmin Foreunner 310XT HR

Japp, jag har haft min i fyra eller fem år. Använder till löpning och cykling. Den funkar bra och är still going strong. Lite sämre batteritid än när den var ny men annars funkar allt bra. Varning dock för Garmins pulsband, de är inte alls bra. Jag har haft tre stycken, två olika modeller, och alla har samma problem - visar skyhög puls (runt 240) oavsett vad jag gör. Kanske har de kommit tillrätta med de problemen nu, får man hoppas.
 
Sv: Garmin Foreunner 310XT HR

Det ska sitta så nära hjärtat som möjligt, dvs precis under brösten.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 092
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 654
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 083
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 730
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp