Garmin Foreunner 310XT HR

_carmenzita_

Trådstartare
Ha du en sådan? Vad tycker du och hur använder du den. Även vid ridning?
Funkar det bra att ladda upp resultatet till Connect och sen koppla det till exempelvis Funbeat?

Jag har beställt en och har lite penga-ångest över den, men samtidigt tror jag att den kan motivera bra.
Eller??!!!

Sv: Garmin Foreunner 310XT HR

Japp, jag har haft min i fyra eller fem år. Använder till löpning och cykling. Den funkar bra och är still going strong. Lite sämre batteritid än när den var ny men annars funkar allt bra. Varning dock för Garmins pulsband, de är inte alls bra. Jag har haft tre stycken, två olika modeller, och alla har samma problem - visar skyhög puls (runt 240) oavsett vad jag gör. Kanske har de kommit tillrätta med de problemen nu, får man hoppas.

Sv: Garmin Foreunner 310XT HR

Det ska sitta så nära hjärtat som möjligt, dvs precis under brösten.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 978
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 419
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 147
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?
  • Övningar ridskola lektioner
Tillbaka