gårdshundar

P

pettis88

en ras som är bra lämpad,för att hjälpa till lite,och finnas på gården..är bernersennen tycker jag..va har ni för raser??:)
 
Sv: gårdshundar

Leonberger, Sankt bernard är nog också raser som skulle kunna passa.. När jag själv har hus så kommer jag att skaffa någon typ av mastiff :)
 
Sv: gårdshundar

Dansk/svensk gårdshund, eller gårdshunden above all, västgötaspets.
 
Sv: gårdshundar

hehe :d

Jag vill ha en till i denna färgen:
zamboo.jpg


Levrebruna fläckar med ljusbruna tecken i annsiktet. Vad heter den färgen?
 
Senast ändrad:
Sv: gårdshundar

Våran gårdshund är av rasen finsk lapphund! Hon sköter sig fint fint hemma på gården! Vaktar lite, hänger med oss och strosar!

:)
 
Sv: gårdshundar

Leonberger är verkligen en bra gårdshund!!!Hemkär,glad i sin familj,lite vaktig och ser ju rätt så imponerande ut.Vår skrotar mest runt och gör ingenting utom att vara sällskap .
 
Sv: gårdshundar

Jag har en american pitbull terrier som gårdshund, dock tror jag att jag är i minoritet. Men det fungerar fint, förutom att han ibland vill sitta på vägen som går igenom gården och han förstår inte varför man ska flytta på sig heller. Men jag jobbar på det och det går framåt.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund När ni är redo att köpa hund, hur gör ni? Själv har jag kontaktat några olika uppfödare för att fråga lite i allmänhet och om deras...
2
Svar
27
· Visningar
2 326
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 630
Senast: ii-ssa
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp