Sv: Gärds!
men ibland imp vi folk från Norrland
Men jag tog för givet att ni inte gjorde fel på det stället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag tog för givet att ni inte gjorde fel på det stället
Har en fundering till arrangörerna: Några dagar före tävlingen kom direktadresserad reklam till min dotter från Ljungbyheds lantmän med foderreklam och en tydlig hänvisning om att vi skulle till Gärds och tävla.Hur hade de fått den upplysningen och vår adress? Förutom det direkt olämpliga i att skicka direktreklam till barn under 16 år ( vilket både Marknadsdomstolen och Konsumentverket motsätter sig) strödde brevet salt i såren på en redan ledsen ryttare då vår ponny blivit oförklarigt halt och vi blivit tvugna att avanmäla. Inte står det väl nåt i det man skriver under i TDB att det är fritt fram att använda adresser för reklamändamål ??
Sen kan väl jag tycka att det är lite synd att arrangörer väljer bort "Stilfälttävlan" för att det inte finns nåt färdigt dataprogram för det, inte sagt att Gärds gjorde det i sina 90-klasser men har hört andra
Jag är oskyldig denna gången
Och fullt med vatten fick jag i kvarnen.... 200 fel är det bara datorn som sväljer reklamutskick och buggar
Alltså vi fick skäll för att vi körde de gamla programmet i 1*. *suck* När vi skrev proppen och fick den gdk fanns inte det nya och vem kan lita på förbundet att den kommer att finnas på svenska när det är dags så tidigt?
Men visst fanns den svenska versionen, redan i slutet av mars men med hänsyn t våra ryttare valde vi att ha den gamla då det är den som stod i proppen. Många danskar hade fått den via mail...
Vad gör då förbundet? Jo de tar bort den gamla, lägger den nya under den gamlas namn, som om den ersatt den gamla. Folk fick alltås upp den nya även omd et stod att det var den gamla. Då ilsknade mammaberg till. På hemsidan stod t.om att sidan inte var uppdaterad och att det var det gamla programmet men klickade man så kom det nya. Inkompetents finns
Så då plockar förbundet bort 2005 helt.
Verkligen just mot arrangörer och ryttare.
Hur i ska man kunna arrangera tävling om det i den av förbundet godkända proppen står ett dressyrprogram som inte längre finns?
Vi fick hemskickat från samma ställe.