Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
olgaklara skrev:Ruppan har blivit normal
Fettet är borta
Så nu får alla se upp på sm
olgaklara skrev:De flesta hästarna hasade på stocken och skrapade i bakbenen rejält just för att hinna landa på avsattsen innan vattnet.
de jag såg hoppade väldigt dåligt och därför valde jag, Anna H, Johan L och Victoria T att rida alternativet vilket tog en evighet och lite till.
olgaklara skrev:Fast annars var banan super i år, en hel drös med smalhinder och en riktigt stor grav som näst sista hidret.
Dessutom så hade de nog tullat en hel del på höjden i banhoppningen, för svårare ** hoppning har jag inte sett. Kan ju säga att jag red 130 helgén innan och den var liten jämförelse med denna. Jag rev sista hidret, så det var det första ner på två år i fälttävlan för ruppan (kan ju säga att hon var rätt så laddad)
Idasagare skrev:Nja.. "tullat på höjden" vet jag inte men det var maxade enl TR. De var inte högre än de skulle. Banbyggaren menade att det var ofta som man var snäll och han brukade vara snäll eftersom det brukar vara första tävlingen men så var det inte i år.