H

Hebbeli

Nu är proppen ute till Påskmeetinget i Gärds. Finns på deras hemsida. :bump:

Sv: Gärds

Och tack gode gud för att dom har tagit bort den *** klassen :bow: :bow:

Ja, den helgen ja. Det var lite nyheter på G, vi får väl se vad det slutar med..
(Jag ska förresten, som nybliven journaliststudent, antagligen vara pressansvarig för meetinget, ska bli himla kul..! :smirk: )

jaså skall dom ha en helg med enbart en 3-stjärnig :confused:

Söndagen, jag är väl antagligen där en stund på lördagen med och går banorna. Ska någon av dina vara med?

Ja, Nessan verkar det som, men hon går nog på söndagen och då är jag i Göteborg, tyvärr. Du får rapportera efteråt.

Mister tävlar inte den helgen, Niklas är utomlands då.

Det känns lite märkligt att det bara är tre veckor kvar,..... och här är värsta polarvädret.

Tror ni att det hinner bli vår lagom till påsk?

Är det mkt snö i Gärds?

Apropå ingenting, såg "Nessan" på hopptävling i Jönköping förra helgen. Hon såg jättefin ut, har bara sett henne med Niklas innan.

Pratade med dem där nere i förra veckan, det är väl en hel del snö fortfarande. Frågan är hur det blir med Skatteberga helgen innan, där är ju inte marken så bra heller. Det är bara att hålla tummarna för påsken!

Vaddå "appropå ingenting". Gäller det Nessan så är det minsann viktigt! ;)

Kul att det såg bra ut, jag har faktiskt inte heller sett nya husse och henne tillsammans. :o Men de är väldigt nöjda och det verkar som om både de och pållan stortrivs. :)

Iddefixen skrev:
Är det mkt snö i Gärds?

Nervöst detta.
Var ute i ridhuset idag (Gärds). Det är inte mycket snö. Barmark på många ställen. Problemet är tjälen. Vi har haft -10 nu i några nätter och eftersom det inte är något skyddande snölager så blir det djupare tjäle.

Fast det kan hända mycket på 3 veckor. Sandjorden på terrängbanan blir ju snabbt bra om det bara blir varmare.

Senast ändrad av en moderator:

Ja, det gör han verkligen, mjukt och följsamt. :)

Träffar du Nessan så pussa på mulen från mig! :love:

Det blir väl Gärds nästa gång då...ska vara pressansvarig där nere, så de får väl se till & vinna sin klass så att jag kan skriva om dom! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På påskafton startar Kristianstad International Eventing. Påskmeetinget bjuder på tvåstjärnig och fyrstjärnig internationell fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska mästerskapet i fälttävlan för seniorer avgjordes under helgen hos Gärds RF. På söndagen delades medaljerna ut efter...
Svar
0
· Visningar
524
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
353
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka