Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Narcissa skrev:Hur ser den ut? Jag funderar på att debutera en av mina hästar i lätt klass där. Hur brukar vattnet se ut? Är det maxat och en massa gravar?
>emelie< skrev:Jag hoppar på denna tråd och undrar hur Gärds CNC* bana är för där hade jag tänkt att debutera!
>emelie< skrev:Jag hoppar på denna tråd och undrar hur Gärds CNC* bana är för där hade jag tänkt att debutera!
fio skrev:För det ligger väl ingen annan efter?? Vinslöv visserligen men det vet man ju aldrig om den blir av
Narcissa skrev:Jag har beslutat mig för att inte rida i Gärds. Har ju Vinslöv kvar om den nu blir av så det får räcka. Har ni något tips på en bra lättklass-bana?
Nyrelski skrev:Inte Vinslöv iaf, den är på gränsen till *ig. Skurups är inte så avancerad om du hade tänkt nästa år.
Annars brukar jag ofta höra att folk rekomenderar Gärds att debutera på, både lätt och *. Men som sagt ska de nog vara rätt säkra på typhinder och så.
Nyrelski skrev:Jag tycker att Vinslövs är på gränsen till *, säger inte att det är något fel med det.
Men det brukar man höra från ryttare som har ridit betydligt mer än * att Vinslövs lätt-bana är av den svårare typen. Så det kan vara bra att åka dit och hoppa någon gång innan om man ska debutera där.