Garanti på Wellington sadlar

Carroo

Trådstartare
Hej!
Funderar på en beg wellington greenline men är lite skeptisk. Det som jag har hängt upp mig på är garantin på bommen. Stämmer det att garantin endast är 5år på Wellington? Tycker att 5år känns snålt på en sadel som har kostat en del tusen lappar ny. Kanske är det dumt att hänga upp sig på bomgarantin :confused: men jag har en förmåga att göra det.

Sv: Garanti på Wellington sadlar

Stämmer säkert att de bara har 5 år. Finns jättemånga märken som är dyrare än wellington som också bara har 5 år... Men det betyder ju inte att sadeln faller isär om 5 år... De brukar ju hålla bra mkt längre än så ;) Så haka inte upp dig på det..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har just nu en Prestige Paris med normal bom som inte längre passar min häst pga den är för smal i bommen. Hästen har lång...
Svar
7
· Visningar
1 169
P
Utrustning Hej. Jag funderar på att köpa en ny sadel till min travare, och då menar jag ingen dyr sadel för flera tusen eftersom jag har min...
Svar
13
· Visningar
1 015
Senast: Precious
·
  • Låst
Utrustning Var iväg hos sadelutprovaren och testade en massa sadlar, och det var ju lite klurigt... :confused: Hade med mig en Kieffer Inn dit...
Svar
6
· Visningar
1 513
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har en gammal (tillv -72) Passier dressyr som jag ÄLSKAR, har provat en hel del dressyrsadlar och inte hittat nån som jag trivs lika...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?