Går inte ladda upp film på putfile.

D

Dundret

Kan nån förklara för mig varför inte jag kan ladda upp min film i putfile? Har ändrat om den till wmv fil och sänkt den till 20mb, men funkar inte ändå. Där är ingen "ladda upp" knapp utan istället är det en vit knapp som inte går att klicka på där det sår "Maintenance".
Vad beror det på?
:confused:
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Har varit med om exakt samma sak och höll på att bli tokig.
Har nu gett upp!
Så har någon svar på detta är jag evigt tacksam.
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Tjänsten kan vara nere för underhåll?
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Har äntligen klarat och laddat upp filmen nu.. MEN den stoppas när typ en 1/8 spelats upp..:( Bara stoppas liksom. Filmen är 9 min o 20 sekunder lång och den gick otroligt snabbt att buffra.
När man spelar upp den så står det att det ska vara 9 min och 20 sekunder på skärmen och den där grejen som rör sig när filmen spelas upp rör sig så pass sakta som den borde göra när 9 minuter ska spelas upp...
Varför stoppas den då efter drygt en minut?:crazy:
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Kan vara så att putfiles är väldigt populärt som gör att trafiken är extremt just den tiden du kör.

Testa en annan tid att testa att köra upp den.
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Prövade spela upp den nu igen men den stannade på exakt samma ställe igen...
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Hmm misslyckad uppladdning kanske?
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

hmm vet inte, det kom inte upp nåt meddelande om att den var klar eller att uppladdningen var avklarad.
Dock tog det lång tid så jag lät den vara ett bra tag och när jag kom tillbaka för att kolla om det fungerat och den enda förändringen var att "bläddringsrutan" blivit tom.
Men när jag gick in på min sida så fanns filmen på där.

Nån aning om vad som hänt, är filmen för lång kanske? Iof har jag inte fått nån varning om att den skulle varit det eller nåt sånt.
 
Sv: Går inte ladda upp film på putfile.

Snälla snälla!
är det någon som kan hjälpa mig?
Jag gjorde en film idag som jag gärna vill dela med mig
Så jag la in den på Putefile,
det är ingen bild-film "bildspel"
utan vanlig film som jag filmat med digitalkameran och sedan redigerat på Windows Movie Maker.
Den är 11, 9 Mb stor.
Windows Media-fil för ljud/video.
Det gick att ladda upp den, men när man sedan ska trycka och se på den kommer "Sidan kan inte visas"
Har provat ladda upp den två gånger nu men det funkar inte
Det funkar att se på ett bildspel jag laddade upp med samma program och filformat som FILMEN som inte funkade.
Vad är fel och vad ska jag göra?
Desperat.

Mvh/Linda
 

Liknande trådar

Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 941
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 197
Senast: Amk
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp