F
Fruentimber
Gammeltanten driver oss till vansinne och verkar ha blivit helt översexuell. Hon bor i princip inte hemma längre utan spenderar den mesta tiden hos min sambos morföräldrar, pensionärer som är väldigt glada i henne. Sist vi hade henne hemma var i februari en vecka, då löpte hon och eftersom vi har hane så passades hon vidare till min mor istället. Nu skulle vi vara hundvakter igen (åt vår egna hund ) och fick hem henne för en vecka sedan, återigen löpandes?
Vad är det som händer? Hon ställer upp sig mot allt och alla och försöker även sätta på. Allt från dräktig tik till kastrerad hane, allt ska sättas på eller helst sätta på henne och vi kliar oss i huvudet över hur det kunde bli såhär.
Mig veterligen har hon haft normala löp hela sitt liv. Buköppnades så sent som förra året (eller om det var förförra...?) för att ta bort en godartad cysta i urinblåsan samt en juvertumör och nu ångrar jag så djupt att jag inte också passade på att kastrera henne.
Någon som har liknande erfarenheter?
Vad är det som händer? Hon ställer upp sig mot allt och alla och försöker även sätta på. Allt från dräktig tik till kastrerad hane, allt ska sättas på eller helst sätta på henne och vi kliar oss i huvudet över hur det kunde bli såhär.
Mig veterligen har hon haft normala löp hela sitt liv. Buköppnades så sent som förra året (eller om det var förförra...?) för att ta bort en godartad cysta i urinblåsan samt en juvertumör och nu ångrar jag så djupt att jag inte också passade på att kastrera henne.
Någon som har liknande erfarenheter?