Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det är vanligt. Min fick några stora som blev lite blomkålsliknande. Såg ut som små hjärnor. Man kan ta bort dom om de sitter så hundarna kliar sönder dom, annars brukar man låta dom vara.
Min tant fick en vårta bak på rumpan när hon blev gammal. Den växte visserligen lite från det att jag upptäckte den, men den påverkade henne aldrig negativt. Jag pratade även med veterinär om den som sa ungefär "håll koll, verkar hon må bra är det inget att bry sig om".
Det fick vår hanhund från ca 6 års ålder, när han var 8 år så hade han väl en 5-6 stycken knölar lite här och där. Ofarligt, sa veterinären. Dessa knölar försvann helt efter vi kastrerade honom.
Våra gamlingar har lite här och där. Det är att jämföra med ink. Så länge de inte spricker eller verkar irritera hunden nöjer jag mig med att observera. Har visat för veterinären när jag ändå varit inne och vaccinerat.
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.