Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte just på dig och tänkte fråga hur det går, men så tänkte jag att jag skulle vänta till imorgon ...Jag visste att det skulle bli jobbigt men det här är värre än väntat. Herregud vad ont det gör...
Jag tänkte just på dig och tänkte fråga hur det går, men så tänkte jag att jag skulle vänta till imorgon ...
Jag vet, det är helt igenom vidrigt!
Kram
Jag tror det är så mycket värre när man bara har en katt, det måste bli oändligt tomt. Jag har ändå två kärlekstörstande luddbollar kvar som vill ha uppmärksamhet.Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Jag tror det är så mycket värre när man bara har en katt, det måste bli oändligt tomt. Jag har ändå två kärlekstörstande luddbollar kvar som vill ha uppmärksamhet.
Mina burar var i bra skick och jag gav dem till nån kattorganisation, tror det var KKS, som efterlyste burar.Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Mina burar var i bra skick och jag gav dem till nån kattorganisation, tror det var KKS, som efterlyste burar.
Jag har fortfarande kvar min jättefina klösmöbel och lite annat som jag tänkt ge till en lokal organisation, har bara inte fått det gjort än.
För mig känns det mindre meningslöst om jag slipper kassera kattgrejerna. Däremot har jag sparat sista kattens två favoritmöss.
Det tror jag absolut! Du kan i alla fall gott fråga dem.Isolas bur var inte i jättebra skick, annars hade jag skänkt bort den. Trädet hennes är bara ett år, men förstås hårigt som fan trots dammsugning. Tror du nåt katthem vill ha det ändå?
Det tror jag absolut! Du kan i alla fall gott fråga dem.
Precis så tänkte jag också. Ett sätt att hitta nån som helst mening.Nu är det ordnat så att en tjej som är jourhem ska komma och hämta Isolas saker. Känns lite bra ändå, att hittekatten Isolas saker kan hjälpa andra hittekatter.
Precis så tänkte jag också. Ett sätt att hitta nån som helst mening.
Bortåt ett år efter min sista katts död fick jag kallelse till vaccination ... Jag mailade dem och förklarade att det var de som hade gett honom sista sprutan.Ungefär så, ja.
Mailade just Agria och sa upp hennes försäkring. Vad ska jag nu sitta och muttra över varje månad när jag sett vilka autogiron som dragits (inte billigt att ha en nästan 14-åring försäkrad...)?
Bortåt ett år efter min sista katts död fick jag kallelse till vaccination ... Jag mailade dem och förklarade att det var de som hade gett honom sista sprutan.
Ja visst var det. De lät också rätt skamsna när de bad om ursäkt.Usch vad klantigt!
Min hästs grimma ligger kvar på samma ställe på balkongen, det är snart 2 år sen .Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Jag har en liten ponnygrimma i mitt förråd, en dubbelsydd skamfilad gammal sak. Den är betydligt äldre än din grimma, men den ska ingenstans...Min hästs grimma ligger kvar på samma ställe på balkongen, det är snart 2 år sen .