Gamla vagnar

Majs

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja ha lite information om gamla vagnar då jag ska skriva ett arbete och absolut inte hittar någonting någonstans!

Vagnar som jag skulle kunna tänka mig att skriva om:
Dogcart
Schäsen
Droska
Gigg (om jag har fattat det rätt så är det en gammal vagn?)

men även andra är av intresse.

Berätta gärna lite om vad ni vet om dessa vagnar och vart man kan hitta information i övrigt!

/M

Sv: Gamla vagnar

Tack båda två.
På vagnshistoriska har jag varit inne och kollat, men hittar ingen information på sidan!
Jag hittade inte heller någon information på den andra sidan!

Någon annan som vet något?

Sv: Gamla vagnar

Tack båda två.
På vagnshistoriska har jag varit inne och kollat, men hittar ingen information på sidan!
Jag hittade inte heller någon information på den andra sidan!

Någon annan som vet något?

hmmmm. det finns en liten bok med mjukt omslag som det står en hel del i om gamla vagnar.. Tror att du kan få tag på den genom vagnshistoriska. den har ljusbrun framsida med en tecknad bild på...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: IngelaH
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 765
Senast: Nevermind
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka