Gamla tävlingsresultat...

S

snotra

funderar över var man kan hitta tävlingsresultat från 01-03, har SIF dessa dokumenterade någonstans? :confused:

Sv: Gamla tävlingsresultat...

Du får nog fråga kansliet eller sportutskottet om det, för hemsidan gjordes ju om under förra året och därmed har inte sån gammal info lagts upp. Vissa lokalklubbar har också resulat på webben, så vet du vilken klubb som anordnade tävlingen/arna så kanske du kan hitta dem där. Adresserna till lokalklubbarna finns i allafall samlade på SIFs hemsida.

Är det nationella tävlingar så kanske du har tur med gamla nummer av Islandshästen eller Ridsport om du nu råkar ha kvar dessa.

Sv: Gamla tävlingsresultat...

Resultat från 2003 finns iaf på resultatsidan på sifs hemsida! Men vill du ha tidigare än så så lär du nog fråga..

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
241
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 704
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
687
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka