Wait, what? No comprende?
Jag har aldrig sett en stickmaskin in action i hela mitt liv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wait, what? No comprende?
Jag har aldrig sett en stickmaskin in action i hela mitt liv!
Det är väl inte mitt problem?!
Kom igen nu, berätta hur den funkar!
Det sa jag ju, du verkar inte ta det på allvar!
VAR FAN LIGGER HAGFORS!!!???
Öh... Värmland... Öh, @Blueberry , vill du ha en fin ny leksak?
Eller kan du hämta den och bussgodsa till Monster i julklapp?
Neeeej!
Hagfors ligger till och med långt bort om man bor i Karlstad, @Monstermom
Gamla symaskiner får inte mig på fall!
/Hon som har fyra fräcka skrivmaskiner från 30-60-talet
Åh, kan vi inte anropa på seniorforumet om det finns nån nära Hagfors, jag skramlar gärna till bussgodsfrakten!
Äh, Monster är väl vig?Kan ni skramla till ett nytt hus också...? Det börjar bli lite trångt.
Äh, Monster är väl vig?
Blanda inte in mig! Jag litar inte på symaskiner sedan jag nästan spräckte ögonbrynet på den där grejen som far upp och ner med en jävla fart i syslöjdenOoops, du kom på mig!
Men den är för tung för att bära ut, Monster fryser om jag öppnar för korsdrag, så vilken vind!?
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
@mandalaki , you owe me för privatlektioner. Pay up, lös mysteriet åt mig!
Blanda inte in mig! Jag litar inte på symaskiner sedan jag nästan spräckte ögonbrynet på den där grejen som far upp och ner med en jävla fart i syslöjden
Stickmaskiner har jag aldrig varit i närheten av, de är så larviga. Grejen med att sticka är väl just att man ska sticka?Stickmaskin! STICKmaskin för bövelen!
Vad har du för trauma att skylla på nu då? Va? Va, va, va?
(Gick du två klasser under mig? Fast nä, den ungen var inte bara nära utan slog faktiskt i så blodet sprutade. )
Stickmaskiner har jag aldrig varit i närheten av, de är så larviga. Grejen med att sticka är väl just att man ska sticka?