gamla resultat

Z

zavannah

Kan man ngnstans söka på hästens namn och få upp tidigare resultat ??
Har precis köpt en häst som ska ha tävlat mkt enl tidigare äg. Vore kul att kunna kolla upp hur det gick

Sv: gamla resultat

det beror på vilken nivå/ras den har, är det en rnrasig quarter/paint osv så tror jag att det är mkt lättare.

har du en quarter kan du ju kolla här http://www.sqha.com/ om du hittar något

Tack för era svar. Stammen vet jag redan fullt ut.
Men tyvärr är det ingen quarter, så då kanske det är svårt att hitta nga resultat

Rasen har egentligen ingen betydelse när det gäller att söka resultat, frågan är i vilka sammanhang hästen har tävlat dvs. i vilken förening har man tävlat hästen. WRAS, AQHA, NRHA osv osv.:idea:

När man har tagit reda på i vilka sammanhang så kan man börja nysta, WRAS har så vitt jag vet inte historia när det gäller resultat. Om man tävlat NRHA, AQHA, Appaloosa osv så hittar du resultat hos repektive förening och ibland har dessa föreningar även resultat från andra föreningar också.

Tex har AQHA resultat från Cutting, Reined Cowhorse och NRHA också för samma peng:idea:

Monke:)

Sök på hästens namn på google så hittar du det som är publicerat på nätet. Så gjorde jag när jag sökte på min pålles pappa.

Jag fick en gång ut en lista med alla resultat på mig och de hästar jag hade tävlat från WRAS så det går att fixa! Kommer inte ihåg riktigt vad jag fick betala men det var nog inte så farligt dyrt ;)

Annars är vi väl ett gäng "gamlingar" här som kanske kan bidra med en del om vi får veta vilken häst det är

Malin

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 367
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar