Gamla resultat ponny SM

M

mio-mia

Vi lånar en 23-årig B-ponny som i sin ungdom ska ha varit placerad i SM. Vet ej vilket år. Söker därför gamla resultat listor från ponny SM i dressyr. Hoppas att någon kan hjälpa till med lite info.

Mia

Sv: Gamla resultat ponny SM

Kan nog leta reda på lite gammla resultat, - men vad heter eran ponny???

Kul om du hittar något. Han heter Buggie. Vet du om resultat listor finns upplagt på nätet någon stans.

Någon Buggie finns inte i resultatlistorna 1993-2204 iallafall.
Kankse han inte tävlat i sverige???
Annars kan du med hjälp av hans licensnummer ringa upp till ridsportförbundet och få reda på eventuella resultat.
I ponnykalendrarna som jag har finns endast resultat tagna på regional nivå eller högre...
Lycka till!

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 364
Senast: Strandad
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Emro
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V