Gamla fälttävlanskortet

Sara75

Trådstartare
Nu blir jag snart helt snurrig på den här ryttarboken. Jag har fälttävlanskortet sedan tidigare, alltså en liten klisterlapp på det gröna kortet. Min första fråga är alltså: Måste jag ha en kråka i ryttarboken också? (jag antar att svaret är ja)
Och nu till pudelns kärna, vem skriver kråkan??? Här har jag fått olika bud! Min tränare sa "Nej det måste den som utfärdat fälttävlansmärket göra". Den som utfärdade märket sa "Nej det ska din tränare göra". Hmmm, verkligen mystiskt :confused:. Måste ha hört fel eller missförstått någon av dem :crazy:

Sv: Gamla fälttävlanskortet

Nu blir jag snart helt snurrig på den här ryttarboken. Jag har fälttävlanskortet sedan tidigare, alltså en liten klisterlapp på det gröna kortet. Min första fråga är alltså: Måste jag ha en kråka i ryttarboken också? (jag antar att svaret är ja)
Och nu till pudelns kärna, vem skriver kråkan??? Här har jag fått olika bud! Min tränare sa "Nej det måste den som utfärdat fälttävlansmärket göra". Den som utfärdade märket sa "Nej det ska din tränare göra". Hmmm, verkligen mystiskt :confused:. Måste ha hört fel eller missförstått någon av dem :crazy:

Tränaren! :laugh:
Det är han/hon som ska avgöra om du är i tävlingsskick på den nivån du ska starta.

Sv: Gamla fälttävlanskortet

Har du klistermärket kvar på gröna kortet så behöver du ingen kråka

Är det första klistermärket så måste det ju vara den som godkänt dig från början som skall skriva över, men är det för en-stjärningt då gäller dagsformen;)

Liknande trådar

Relationer Min familj har under leva min levnadstid varit bästa vänner med en annan familj. Den andra familjens barn blev som mina syskon och vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 023
Fälttävlan Jag har mailat distriktet för nån månad sedan (minst...) utan att få svar, så jag tänkte att någon här kanske vet svaret... :) Jag...
Svar
9
· Visningar
5 245
Senast: fio
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 392
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar