My body is ready
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela sista säsongen, en enda lång förhandling med massa kompromisser fram till sista avsnittet då det blir krig mot dödingarna?
Du glömde ju the houndFortsätter spamma. Vore liiiite roligt efter allt om Cersei vinner till slut.
De jag är säker på dör:
Jamie, Brianne, Gendry, Jorah Davos, Theon, Asha, Missandrei, Grey Worm, Alla Unsullied, Sam/Gilly/little Sam, Podrick (om någon kommer ihåg honom), Bronn, Thormund - och en hel del andra
De jag tror dör:
Tyrion, Cersei, Pycelle, Arya, Daenarys,
De som möjligen överlever:
Cersei, Jon (om inte klimax blir att han dör när han dödar White Walker), Sansa, Bran.
Det är galet många teorier som virvlar runt och folk som sitter och analyserar varenda detalj av trailern. Tydligen är det lättare att hacka Pentagon än GoT just nu
Tror du inte att Bran kommer vara ganska tätt sammanlänkad med the night king? Skulle inte vara säker på att han överlever. Det är så många jag kommer gråta ögonen ur mig när/om de dör. Spontant tror jag att Brienne, Arya och Sam kommer vara värst.Fortsätter spamma. Vore liiiite roligt efter allt om Cersei vinner till slut.
De jag är säker på dör:
Jamie, Brianne, Gendry, Jorah Davos, Theon, Asha, Missandrei, Grey Worm, Alla Unsullied, Sam/Gilly/little Sam, Podrick (om någon kommer ihåg honom), Bronn, Thormund - och en hel del andra
De jag tror dör:
Tyrion, Cersei, Pycelle, Arya, Daenarys,
De som möjligen överlever:
Cersei, Jon (om inte klimax blir att han dör när han dödar White Walker), Sansa, Bran.
Det är galet många teorier som virvlar runt och folk som sitter och analyserar varenda detalj av trailern. Tydligen är det lättare att hacka Pentagon än GoT just nu
Du glömde ju the hound
Gissar att the Hound kommer ge sitt liv för arya i samband med ett slag där arya ligger risigt till.
Jag är mkt taggad och längtar vääääldigt mkt.
Tror du inte att Bran kommer vara ganska tätt sammanlänkad med the night king? Skulle inte vara säker på att han överlever. Det är så många jag kommer gråta ögonen ur mig när/om de dör. Spontant tror jag att Brienne, Arya och Sam kommer vara värst.
shit, shit, shit, shit... jag har ju inte sett säsong 7 än
Hur kan man inte ha sett säsong 7 än??? Eller var det en aprilspök?!
Önsketänkande! (från min sida då)
Nejnej, NK har ju funnits sedan Skogens barn hängde i Westeros!Men efter att ha tittat på säsong 6 avsnitt 5 i kväll så har jag en teori om att Night King är Aerys Targaryen aka the mad king, reborn. Dock mycket osäkert hur han lyckades hamna norr om muren och bli en White walker....
Det var väl dom som skapade honomNejnej, NK har ju funnits sedan Skogens barn hängde i Westeros!
Nejnej, NK har ju funnits sedan Skogens barn hängde i Westeros!
Ja det tror jag är säkert.Hm... bra poäng. Men är vi säkra på att det var just han som var den första de skapade?