galopp dress!?

E

erika_pigge

är det nån som vet vart man kan beställa en galoppdress???
skriv gärna vilken färg ni har på era dressar om ni har några!!!
//erika

Sv: galopp dress!?

Min egen dress (Stall Källse HB) är längdrandig mblå-ljblå-vit med mblå ärmar och mössa.
Konsortiet jag har med mina stalltjejer (Stall Chaordia) har mblå dress med ljusblå stjärna, vit-mblå längdrandiga ärmar och mblå mössa.

Det finns redan tips på vilka som syr dressar i en tidigare tråd.Men jag nämner dem igen (utan inbördes rangordning) På Täby är det Camilla Cervin och Monica Wolf på Jägersro Eva Pettersson och Anette Jarvén. Alla syr kanonfina dressar!

Liknande trådar

Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Seabaz
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 662
Senast: Ninnurur
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
626
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka