P

Polly84

Undrar om någon har erfarenhet av hårda gallor. Är intresserad av att köpa en 6-åring med stenhårda gallor bak. Mjuknar efter ridning men försvinner inte. Hon har varit led juli aug och går nu 4 dgr/v , fn med provryttare mest i paddock iofs men hon har lika hårda gallor som vår gamla 22.åriga ponny. hon lindas nattetid o vid ridning. Behöver jag bekymra mig? Polly84

Sv: Gallor

Om du använder sökfunktionen så hittar du ett antal trådar om gallor, bland annat om kroniska gallor i kotsenskidan vilket jag antar är vad det handlar om i ditt fall.

Liknande trådar

Hästvård ... som varken försvinner eller beter som de ska. :crazy: (först och främst: jag har sökt, men trådarna var väldigt gamla och inga...
2 3
Svar
47
· Visningar
19 884
C
Hästvård Är det någon som har någon fundering om vad det kan bero på? Kort historia om min killes klinikbesök mm: 22:e mars Åkte in till...
Svar
17
· Visningar
2 938
Senast: Uddatyp
·
Hästvård Hur är det här med gallor egentligen? Min häst är gallig i båda kotsenskidorna bak. Veterinären kollade på det förra veckan och...
Svar
12
· Visningar
2 324
Senast: lemonadsaft
·
Hästvård Börjar känna mig smått uppgiven... Historia: Köper 7-årig vallack för tre år sedan. Litet halvblod. Enl. uppgift mest skogsriden...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: AnnaKarinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka