Galen dator!!!!

Mysaan

Trådstartare
Min dator har blivit helt snurrig. När jag precis startar den fungerar allt normlat. När den varit startad ett tag så fungerar inte bilderna på nätet. Som exempel så kan jag inte se knapparna här på buke utan bara texten. Tur man varit här endel så man vet ungefär vart knapparna är. SEr inga smailisar utan där är det helt tomt.

SEr inte gå till nyaste inlägg knappen osv. Men om jag för muspilen över där knappen ska vara så kommer lilla texten upp. Vad är det för fel????? Sliter mitt hår så nu blivit helt grått och svär över alla förbannade datorer.

Om det är till någon hjälp så har jag IE och jag har virusscannat datorn så det är inte felet.
 
Sv: Galen dator!!!!

Verktyg>Inställingar>Ta bort filer

De kan ta en stund om det är mycket.
 
Sv: Galen dator!!!!

Menar du verktyg här upp i internet fönstret??? För jag har inget som heter inställningar där.
 
Sv: Galen dator!!!!

Verktyg som ligger vid hjälpen längst upp.
Klickar du på den så får du fram en meny och längst ner var står det där
 
Sv: Galen dator!!!!

he he jag sitter ju på ett engelsk OS så det är inte alltid lätt att förklara
 
Sv: Galen dator!!!!

FireFox är en annan webbläsare bara. Det kan vara så enkelt så du bara behöver gå till Windows Update på nätet och köra senaste uppdateringarna av operativsystemet. Update letar igenom din dator och tittar vad du behöver uppdatera och sen får du välja från en lista vad du vill uppdatera, men det är bara att läsa för allting står skrivet på svenska.
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler Hej! Jag behöver hjälp med att luska ut vad som kan vara fel med min dator - och vad jag kan prova göra åt det. För några månader...
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp