T
Tranquility
En av mina hästar klantade till det förra sommaren och tyckte att det var en jättebra ide att klättra i ett litet berg på betet. Hon hade ett stort hål rakt in på framsidan av bakkotan. Efter många och ihärdiga behandlingar så läkt såret. Jag tyckte ändå att hon inte rörde sig helt okej. Frågat veterinärer men de har sagt att inget var fel. Hon har gått i hagen med föl så jag har låtit det bero.
Nu när hon vilat över sommaren så började vi rida lite smått igen men hon var haltare än någonsin. Jag tog ut veterinären igen som jag då bad och kolla hela benet denna gång. Han tror nu att det är gaffelbandet som det är fel på. Under alla mina år har jag aldrig haft denna skada innan så nu undrar jag om någon här har någon information.
Tacksam för svar!
Nu när hon vilat över sommaren så började vi rida lite smått igen men hon var haltare än någonsin. Jag tog ut veterinären igen som jag då bad och kolla hela benet denna gång. Han tror nu att det är gaffelbandet som det är fel på. Under alla mina år har jag aldrig haft denna skada innan så nu undrar jag om någon här har någon information.
Tacksam för svar!
Senast ändrad av en moderator: