Sv: Gabbis tankar om hus...
Ok, svarar alla litegrann. Jag tycker nog att priset är ganska lågt mot vad fristående villor med stor tomt brukar kosta i närheten, men sedan finns det en hel del saker som talar för ett lågt pris, som ni också nämner här.
Att det stått osålt i runt 240 dagar gör ju givetvis att jag, om jag vore sugen, skulle ge ett bud betydligt mycket lägre än det som står i annonsen.
Jag som gillar både modernitet i viss utsträckning och gammalt genuint uppskattade faktiskt krocken. Jag är allergisk mot litet och trångt och barackliknande byggnader med små fönster nära taket. Det här var fyrkantiga dörröppningar och stora fina fönster, om än inte 3-glas.
Badrummet var hemskt, det tycker jag också, men det finns iallafall vatten och avlopp.
Med flummigt menar jag nog "lustigt." Det är lite lustigt hur de har byggt på två flyglar och låtit helt nytt möta helt orört, men jag kan inte säga att jag ogillar det. Jag ser det framför mig med helt ny, centrerad ytterdörr och en träaltan som sträcker sig i hela husets längd och in mellan de parallella byggnaderna.
Att butiker ligger långt bort är givetvis synd, MEN skulle jag bo där så måste jag ju ändå jobba i någon utsträckning och kommer då pendla till Bromma. Så affärer stöter jag ändå på.