movi

Trådstartare
Inte det lättaste att lära dvärgschnauzern gå på gåband. Men 1,5 mån senare så räcker det med en hand på rumpan 👍

Gå/löpband är suveränt för både träning, rehab och prehab :) !
Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab :D Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfekt :)

Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab :D Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfekt :)
Jag har det också som rehab, men till hunden 😀 Mitt mål är att få ner henne i en treadmil 😁 Det blir nästa projekt.

Jag har det också som rehab, men till hunden 😀 Mitt mål är att få ner henne i en treadmil 😁 Det blir nästa projekt.
Jag fick ju ett som jag använde till Skalmans mammas rehab efter hennes skada och operationer - det var kanonbra. Skalman lärde sig älska det då, för ha ville ju prova han med när hans mamma fick göra kul saker :D så nu är det indraget och står och väntar. Lite ska det väl roa grabben ändå och bra komplement till promenader en liten tid :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 627
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka