Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte det lättaste att lära dvärgschnauzern gå på gåband. Men 1,5 mån senare så räcker det med en hand på rumpan
Tänkte det skulle vara toppen att ha gåbandet även som backup om det blir en hiskelig vinter med mycket snö.Gå/löpband är suveränt för både träning, rehab och prehab !
Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfektGå/löpband är suveränt för både träning, rehab och prehab !
Jag har det också som rehab, men till hunden Mitt mål är att få ner henne i en treadmil Det blir nästa projekt.Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfekt
Jag fick ju ett som jag använde till Skalmans mammas rehab efter hennes skada och operationer - det var kanonbra. Skalman lärde sig älska det då, för ha ville ju prova han med när hans mamma fick göra kul saker så nu är det indraget och står och väntar. Lite ska det väl roa grabben ändå och bra komplement till promenader en liten tidJag har det också som rehab, men till hunden Mitt mål är att få ner henne i en treadmil Det blir nästa projekt.