Gåband hemma

MissFideli

Trådstartare
Jag har lite svårt att komma ut på promenader de dagar jag jobbar, mycket för att jag inte vill vara borta från djuren hela tiden. Så trillade jag över nått som var helt nytt för mig, gåband. Jag joggar eller springer inte, så räcker nog med ett gåband. Är det nån här som har ett sånt hemma och kan säga om det är värt pengarna?

Så det känns bra? Jag kommer bara köpa ett gåband för att de är lite billigare. Och som går att stuva undan bra, vilket de flesta verkar få att göra.

Ja, jag tycker det funkar bra. Inte lika långt som ett "ett riktigt" så man får anpassa steglängden litegrann men känns stabilt och säkert.

Jag har ett löpband, en rejäl pjäs som förmodligen stått på ett gym en gång i tiden.

Gillar att den är så stabil och lång! Hade förut ett nättare gåband och den var inte alls lika trevlig och användes därför inte så mycket.

Dock var den riktigt jobbig att bära in,så om jag någon gång säljer den vidare tänker jag inte hjälpa till att bära.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 242
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Fille
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 210
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31