GAAAHHHH!!!

ameo

Trådstartare
Moderator
Fick ett mejl med en PDF-fil i, en VIKTIG sådan soom jag verkligen ville se!
Åsså tog hopplösa Outlook Express bort tillgången till filen, så jag inte kan se den! :crazy: :mad: :devil: (den var tydligen "osäker" :smirk:)

Nån som vet om man kan komma åt dessa filer på något sätt??
 
Om du går in på Verktyg - Alternativ väljer fliken Säkerhet och bockar ur "Tillåt inte att bifogade filer som kan vara virus sparas eller öppnas" borde problemet lösa sig.

Fast jag garanterar inte att det fungerar. Jag har själv haft jätteproblem med just bifogade filer och särskilt på den dator som har Windows XP. Är inte ens säker på om jag någonsin kunde öppna filerna. :crazy:
 
Jag provar!
Tack för hjälpen! :bow: :bow:

anade att det fanns nån sån funktion men kunde inte komma på var jag skulle börja leta...
 
Sådär får jag också jämt. Jag är ju inte så datakunnig så jag kom på mitt eget lilla knep ;) Klickar man på vidarebefordra så kommer filerna upp klickbara i mailet, då behöver man inte ändra några inställningar (det var ju det jag inte kunde... :o)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund har fått artros. Det var väl lite väntat då hon inte var 100% ren på röntgen vid 1 års ålder (godkänt men inte helt rent) och...
Svar
18
· Visningar
3 231
Senast: movi
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 639
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 484
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp