Gå till första nya inlägget

honung

Trådstartare
...verkar ha fått tuppjucket. Det flimrar till och sidan hoppar fram och tillbaka några gånger sen hamnar man längst ned på (sista)sidan, förvisso den sida man skulle till men inte vid första nya olästa inlägget.
Jag trodde det bara var mina datorer hemma, men så sker även på min jobbdator. Är det så här för fler än mig?

Sv: Gå till första nya inlägget

Det blir så i trådar med bilder. Såvitt jag kan se så är det den nya bildkrympar-funktionen som Gunnar kopplat på som gör det. Först laddas bilderna hela, skärmen ställer sig därefter på första nya inlägget, och sen när bilderna krymps ihop så dras hela skärmbilden, och det första olästa inlägget, uppåt.

Är det många bilder så hamnar jag längst ner på sidan, är det få bilder så hamnar jag bara ett eller två inlägg fel.

Hmmm, jag misstänkte nästan det också. Fast eftersom man hamnar vid snabbsvarsrutan och inte vid något inlägg tänkte jag att det var något annat fel som var trasigt också, typ...:idea:

Har inte alls upplevt det problemet.. vad har du för webbläsare? Jag kör med Firefox, och visst hoppar det fram och tillbaka i bildtrådar, men så fort alla bilder blivit i rätt storlek så hoppar sidan rätt, till första olästa inlägget. :laugh:

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 144
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 377
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV