Vilsa
Trådstartare
Jag var en av dem som gick upp massor - ungefär 25 kg under graviditeten och hade gigantisk mage. nu rasar allt av mig, är -28 kg nu efter 4 månader och jag är nog på väg ännu mer neråt. jag är tacksam för det, men jag tror att huden på min mage har lite problem att hänga med.. När jag står rätt upp och ner så ser det inte konstigt ut (bara navels som det är ett veck i, den har liksom inte heller dragit ihop sig...), men om jag böjer mig framåt bara lite, eller drar in magen, så blir det massor med skrynklor på magen!
Är det värre att gå ner i vikt snabbt för huden? Är det någon som varit sladdrig i skinnet efter graviditeten, och att det sedan dragit ihop sig (som kan lugna mig)? Jag börjar få lite panik, äter massor tycker jag men går bara ner i vikt och jag vill inte ha en rullgardin på magen!!! Dock är jag normalviktig så det är ingen fara att jag är undernärd eller nåt, det är bara inte så värst vackert med lös hud....
Är det värre att gå ner i vikt snabbt för huden? Är det någon som varit sladdrig i skinnet efter graviditeten, och att det sedan dragit ihop sig (som kan lugna mig)? Jag börjar få lite panik, äter massor tycker jag men går bara ner i vikt och jag vill inte ha en rullgardin på magen!!! Dock är jag normalviktig så det är ingen fara att jag är undernärd eller nåt, det är bara inte så värst vackert med lös hud....