Fyra veckor kvar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är det fyra veckor kvar till stallbyte. Jag måste säga att jag längtar. Orkar inte med att jobba hela dagen + rejäl pendling, och sedan bara komma hem för att vända i dörren :( för att jag måste till stallet och mocka, packa påsar, fylla vatten och släppa in stallets hästar. Förr kunde jag kombinera det med hundrastning, men hundarna kan inte följa med till stallet längre då den andra inackorderingens hund springer lös på gården. Mina hundar tycker hunden är väldigt läskig och den är MYCKET större än dem och olyckor kan lätt hända.

Hästtransportör är bokad och en nära vän till mig hjälper till vid flytten. Så nu har nedräkningen verkligen börjat. Tror inte det finns ord att beskriva hur skönt det ska bli.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag är det tre veckor kvar till stallbytet. Eftersom vi redan åkt dit och lämnat i stort sett alla saker redan så finns det inte så...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur