JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fyra hästar skjutna – belöning utfärdad
Fyra hästar har skjutits till döds på en gård i den amerikanska delstaten Utah. Nu har en belöning på motsvarande 30 000 kronor utfärdats till den som kan lämna information så att skyldiga kan gripas. Det rapporterar Horsetalk. ...
Källa / Läs mer:
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=77320
Moderator
Hästnyheter
Nu är det officiellt fastställt: Hästar är av naturen inte onda. Åtminstone enligt den lagstiftande givernören i den amerikanska...
Hästnyheter
Den brittiska kvinnan stal över motsvarande 8 miljoner kronor från sin arbetsgivare. Cirka 1,5 miljon spenderade hon på hästar...
Hästnyheter
En bisvärm i västra Texas, USA, dödade två hästar. Det rapporterar Horsetalk. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En fackelhållare från Ryttar-OS i Stockholm 1956 har sålts på auktion för $12 500, motsvarande 85 000 kr. Det rapporterar Horsetalk. ...
Vad heter den här?
Övr. Katt 😄 Kanonnamn! Jag har dem på min lista nu. 😁
Lavine
13 minuter sedan
Svar: 69
Visningar: 3 626
Katt
Tovig katt
Katthälsa Hej,
Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Lekz
15 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker att bananer ser jättegoda ut, men spottar förnärmat ut när jag låter dem smaka. Annars äter de allt med god aptit...
Liran
Idag kl 17:35
Svar: 1 195
Visningar: 70 699
Hund