Fyfaaaaaan!

T

Tessah

Min katt.. hon.. asså. Hon blev påkörd. Bara för typ.. 15 min sen eller nått. Jag vet inte vad jag ska göra. Hon är stendöd. Hon ligger i en kartong i trädgården för mamma ska åka och begrava henne. Men mamma sitter bara och gråter just nu, och.. Lisa bara ligger där. Helt död. Jag vet inte vad jag ska göra, det känns bara så.. fel? jobbigt?
Liksom, varför just hon? .___. Jag kan inte sluta gråta. Asså.. denna kanske ska ligga på katt.. men jag känner ingen där. Och jag vill bara få ut mig allt, och det känns helt fel på katt. Det känns mycket bättre här på U, där jag känner folk.

Men asså, jag ser henne ifrån min balkong.. och. jag kan inte sluta titta.
Och allt.. lsikom.. det känns bara så tomt. Vad ska jag göra? :cry:

Sv: Fyfaaaaaan!

Nämen usch! stackars! tröst kramar till dig! hoppas det löser sig! :(

Ååh det som är så hemskt, vet inte hur många gånger jag råkat ut för samma sak..:crazy:

Massa kramar till dig!

Mamma bara gråter.. så pappa ska köra och begrava henne nu..

Till alla: tack, ni är jätte snälla :love:

Fy vad hemskt :(

Min katt blev påkörd för 1½ år sen. Det var skitkonstigt och tomt här hemma så efter ett halvår tog jag hem en ny katt.

*kram*

Fy vad hemskt :(

Min katt blev påkörd för 1½ år sen. Det var skitkonstigt och tomt här hemma så efter ett halvår tog jag hem en ny katt.

*kram*

usch, asså.. jag hatar när sånt händer.
speciellt nu, lisa.. hon var liksom, min faborit katt.
Och för bara nån månadsen så dog min hund.
liksom, det känns så tomt att bara ha två djur kvar,
när vi hade 7 innan ._.

Uch, sånt är alltid så jobbigt. Känner med dig. :( Men då får du gå och krama dom andra djuren extra mycket!

* skickar massa tröst- o styrkekramar till dig*

:cry: :cry:

förstår att allt känns skit just nu, men det är bara att skriva av dig allt om det känns bättre, vi finns här o lyssnar =)

oj.. :eek:

Stum i stundens ögonblick, men jag lider med dig.

*Styrkekramar*

Förlåt, men jag kan inte hjälpa det: Du verkar tycka om orden "asså" och "liksom" rätt mycket.

Det enda rådet jag har är att ta farväl utav katten och ge den en begravning.

Förlåt, men jag kan inte hjälpa det: Du verkar tycka om orden "asså" och "liksom" rätt mycket.

Jag var ganska chockad av att jag hittat min katt söndermosad, och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, eller var jag skulle göra..

Till er andra: Tack, ni är så himla snälla! :love:
Jag och mina grannar (som är i min ålder) åkte och bowlade för vi orkade inte vara kvar hemma efter det som hade hänt.
Nu har jag rensat mina tankar lite, men jag saknar henne fortfarande så sjukt mycket.
Det var ju min lilla Lisa, som var så rädd för allt och bara kände sig trygg vid mig. När jag kom ifrån skolan så satt hon vid busshållsplatsen, och när jag skulle sova så låg hon alltid vid mina ben :cry:

Stackars :( det är aldrig kul att förlora nån :(

Tröst kramar :love:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 896
Senast: Badger
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 703
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar