Hej! Kollar bara av ren nyfikenhet om ni skulle stalla upp i ett stall som tar som mitt i pris. Om ni skulle vilja att något mer ingick i priset, ändra något etc.
Utöver stallägarens två egna hästar, så är jag den enda personen som hyr in mig där med en häst.
Det som ingår i hyran är:
Boxen 9-10 kvadratmeter
8kg hö/dag
1 spånpelletssäck/veckan
In-/utsläpp (ut senast 8 och går in vid 20/21 på kvällen)
Fodring kvällen (finns massor att äta i hagen så dem får inget innan utsläpp)
Ridbana (får dock inte longera, löshoppa, lösgaloppera eller tömköra om banan är nyharvad)
Ridvägar i skogen är helt okej.
3 hagar (1 jättestor som knappt används och 2 mellanstora)
Hyran på det är 2260:-
För till exempel 1 täckesbyte per dag vill hon ha 500:- i månaden extra utöver Stallhyra. Får köpa extra spånpellets för 50:-/säcken.
Hästen jag har där är 160-162 cm hög och 450kg (nätt i typen). Skulle gärna önskat att det iallafall ingick 10kg/dag
Utöver stallägarens två egna hästar, så är jag den enda personen som hyr in mig där med en häst.
Det som ingår i hyran är:
Boxen 9-10 kvadratmeter
8kg hö/dag
1 spånpelletssäck/veckan
In-/utsläpp (ut senast 8 och går in vid 20/21 på kvällen)
Fodring kvällen (finns massor att äta i hagen så dem får inget innan utsläpp)
Ridbana (får dock inte longera, löshoppa, lösgaloppera eller tömköra om banan är nyharvad)
Ridvägar i skogen är helt okej.
3 hagar (1 jättestor som knappt används och 2 mellanstora)
Hyran på det är 2260:-
För till exempel 1 täckesbyte per dag vill hon ha 500:- i månaden extra utöver Stallhyra. Får köpa extra spånpellets för 50:-/säcken.
Hästen jag har där är 160-162 cm hög och 450kg (nätt i typen). Skulle gärna önskat att det iallafall ingick 10kg/dag