Ankpower

Trådstartare
Kan det vara okej att nu under en helg (kanske fler dagar ändå upp till en vecka kanske) ha med katterna till föräldrarna men de kommer då befinna sig i en gäststuga (på tomten, såklart) och inte i huset (hunden skulle nog inte uppskatta det, och det hade väl varit onödig stress?) vilket jag känner känns sådär men jag mår så jävla dåligt (om ni sett min tråd ang uppbrottet med partnern sedan två år tillbaka) och att komma bort hade varit bra. har ju ingen som kan se efter katterna här hemma då det blir flera dagar det handlar om.

så tänkte mest bara höra efter om lite åsikter.
 
Sv: fundering

Jag reser en del i jobbet och har alltid lämnat katten hos min mamma när jag är borta. Det har funkat väldigt bra förutom att han inte vill åka hem igen efteråt för att han blir så bortskämd. :angel:
 
Sv: fundering

Det borde gå bra. De har sällskap av varandra och du kan umgås med dem i stugan. Vi hade en liknande lösning för föräldrarnas katter när de åkte bort och det var inga problem. Ville inte introducera dem för våra egna för så kort tid.
 
Sv: fundering

Då kanske det inte är så dumt ändå! Hade underlättat en hel del för mitt mående om man säger så.
 
Sv: fundering

Då tar jag nog fasen med mina små fina och bor hos mor och far ett tag, allt för att komma på fötter! De kommer säkert skämmas bort av småsyskon med för den delen så tror de kommer ha det bra faktiskt!
 
Sv: fundering

Jag har åkt iväg med mina katter och legat över hos folk. Jag tar med kattlåda och mat ich åker iväg. Jag har även bott på hotell med dem utan större problem.

Så åk iväg och bli omhändertagen.
Passa även på att vänja katterna att gå i koppel så kan ni få lite mysiga promenader. :D
 
Sv: fundering

För en liten uppdatering: kunde inte vart bättre, katterna har hela källarvåningen för sig själva och verkar tycka det är himla mysigt och spännande att gå på upptäcktsfärd haha. ;) så yes, nu blir jag ompysslad!
 
Sv: fundering

Perfekt ju :D Annars håller jag med Speedway, det är dumt att lämna dem hos mamma. Man får ju inte med dem hem igen och de är sjukt bortskämda! :D
Mamma har till och med ställd sig och skalat färska räkor till katten, inte helt okej.. :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
872
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 313
Senast: gullviva
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 911
Senast: Catsu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp