Funderar på en sån här

MissFideli

Trådstartare
bur2.gif

Att ha i bilen när man åker långt med katterna. En stor borde man ju kunna få plats med hylla halvvägs upp och en liten låda under. Eller vad tycker ni? Hittar massa sånna ganska billigt på en annonssida och är himla sugen.

Sv: Funderar på en sån här

Jag har också funderat på en sån, verkar jättebra för längre bilresor, men pengarna saknas tyvärr...

Finns i olika storlekar. Just den på bilden finns i
61x45x52
76x48x57
91x60x70
107x69x79
124x76x84

Så jag måste nog mäta bilen så jag vet vad jag får in. Man vill ju ha så stor som möjligt. Har ju tur att äga en halvkombi, och på så sätt får jag in ganska mycket i bakluckan där den får stå i så fall.

Jo samma här. Men på Blocket finns dom för kanske 400:- och det är ju lite bättre. Vet inte storleken då iofs.

Hejsan! Jag har också haft mina tankar på detta, det är ju toppen när man åker bil med katt"erna" :D
Min väninna har en hon vill sälja så jag kanske ska slå till. Hon betalade 800kr för en ny så beg. borde man kunna hitta billigt.
Huveröds har ju också en massa fräcka burar........de har ju öppnat en jättebutik i Göteborg.

Jahaja, Göteborg. 30 mil.
Har tittat på dom med sned sida, men dom är så himla mycket dyrare och sen tror jag dom här blir större.

trettio mil hmmm. ja det var ju värre ;) Men som du säjer, det finns säkert massor på annons närmre dig.

Ja, jag får nog ta det den vägen. Försökte komma in på Huveröds sida, men det gick inte :(

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025