fundamentalist..

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare landsbydsbo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 992
L

landsbydsbo

Det verkar som om sossarna skaffat sig en egen liten husfundamentalist..undrar hur de här ska sluta:)

Sv: fundamentalist..

Tja, moderaterna har ju ett tag haft sin Waberi som vill ha sharialagar, som tycker att kvinnor ska ha slöja och inte ta män i hand.

Ärligt talat tycker jag att demokratiska partier ska undvika såna nötter som både Mustafar och Waberi...

Sv: fundamentalist..

Ja det blir svårare för sossar att klanka ner på KD och deras konservativa syn på familjen och kvinnans plats i samhället nu.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
7 741
Senast: Dentaku
·
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: lytesout95
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Luzzan
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos... 34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 591
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Pankreatit hos hund?