Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån mer här som har barn som inte vill sova på natten när fullmånen tittar fram. Edvin har varit vaken hela natten så jag är som en zombie. Nån som har tips på hur jag kan göra. Rummet är så mörkt det bara går. Tacksam för svar trött mamma
Aha, var det fullmåne inatt!! Det förklarar varför jag hade svårt att somna samt ont i benen.....
Det har varit lättare att somna om jag har varit riktigt trött, typ tränat hårt med hästen på dagen. Att vara mätt underlättar också. Men inte alla gånger det hjälp.
Ne jag sover ju lite oroligt själv. Lillen fick ju mat 22,00 så han var ju mätt och belåten. Undrar varför det är så svårt och sova när det är fullmåne.
Hästmänniskan Jag håller med om att det är ett högt pris för en nyinriden sexåring, men en sm-ponny ligger väl långt över dessa priser! I de grupper...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.