Fullmåne barn

cowgirl81

Trådstartare
Nån mer här som har barn som inte vill sova på natten när fullmånen tittar fram. Edvin har varit vaken hela natten så jag är som en zombie. Nån som har tips på hur jag kan göra. Rummet är så mörkt det bara går. Tacksam för svar trött mamma

Sv: Fullmåne barn

Aha, var det fullmåne inatt!! Det förklarar varför jag hade svårt att somna samt ont i benen.....

Det har varit lättare att somna om jag har varit riktigt trött, typ tränat hårt med hästen på dagen. Att vara mätt underlättar också. Men inte alla gånger det hjälp.

Ne jag sover ju lite oroligt själv. Lillen fick ju mat 22,00 så han var ju mätt och belåten. Undrar varför det är så svårt och sova när det är fullmåne.

Ingen aning! Men jag var också uppe halva natten. Vår tjeja vägrade sova mellan 2 och 4.30.
*gäsp*

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 212
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 953
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 914
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar