JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
jennan
Startdatum
Startdatum
1 Nov 2004
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
239
Full fart på Samherji när han ser grinden öppnas till nya hagen..
Hästnyheter
Det finns misstankar om att någon har öppnat grinden till hagen där hästarna befann sig.
Hästmänniskan
Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Det var ju inte riktigt ett svar. Anser du att du enbart gör hästägaren en tjänst, den gör inte dig en tjänst som lånar ut sin häst?
Anna-Bella
Alldeles nyss
Annonsera Mera VIII
Gnägg En av ägarna till ett stall där jag stått tidigare annonserar på FB om att de säljer foder. Hösilage av utmärkt kvalitet, och så bild på...
MiniLi
Alldeles nyss
Shettistråden del II
Gnägg Om man behöver klippa dem av annan orsak än att de tränas, så får man helt enkelt vänta till efter nästa pälsbyte innan man visar dem på...
ameo
21 minuter sedan