fullblodshingstar

YES_quarterhorse

Trådstartare
hej, jag skulle gärna vilja betäcka mitt sto med en fullblodshingst.
Har försökt leta runt men jag kan inte hitta någon runt stockholms trackten. kan ni hjälpa mig. :confused:

Sv: fullblodshingstar

Här http://www.sfaf.se/img/hingstkat-2012.pdf kan du hitta årets godkända fullblodshingstar. Förutom de som finns där är Mr Carrera och Rex Shipping godkända inom ASVH. Det finns även ett par godkända inom ponnyaveln.

Enligt forumreglerna får du inte efterlysa hingst för betäckning här på forumet. Det kan du göra på annonssidorna.

Görel - moderator

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix