Fullblodshingst till Grannus-sto??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Grandezza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 021
Sv: Fullblodshingst till Grannus-sto??

Funderar på om inte KP Sirocco skulle kunna verka som förädalare till ett sådant sto? Han är ju lite mindre med en hel del fullblod i sig plus att han ju visat sig vara verkligt hållbar inom sporten.
Någon som vet hur hur hans fåtal avkommor har blivit i typ och storlek?

Jag gillar Mr Carrera, tittat på honom? Det är en riktigt snygg fullblodshingst som skolats om från löphäst till dressyrhäst. Han rör sig riktigt, riktigt bra och jag tror även att han hoppar väl.

Jag har tittat lite på honom nu, men det står inget om vad han lämnar för typer av föl?

Tittade även på Nintender på flyinges hemsida, och där står faktiskt att han lämnar lätta, ädla avkommor;) Frågan är väl bara om han är för stor... Någon som vet hur stort det är bakom?

Hör med stuteriet som har Mr Carrera. Ring dom! De berättar nog gärna om hans avkommor.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Nikan
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 396
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
972
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka