Fullblodshingst - dressyr

K

Kerre

Jag vet att jag tidigare har läst här om en fullblodshingst som först gått på galoppbanan med bra resultat och sedan skolats om till dressyr, och tävlat svår dressyr. Men jag kan inte hitta tråden, och jag kommer inte ihåg vad han heter. Det var bilder på honom i tråden också. Någon som vet? Kanske det finns flera sådana hingstar?

Sv: Fullblodshingst - dressyr

Mago xx gick internationell GP med framgång. Han var svenskfödd men såldes till Danmark. Lämnade flera hingstar och tävlingshästar upp till GP.

Mvh Cissi

Sv: Fullblodshingst - dressyr

Jag har ingen riktig koll på vad de har tävlat men Stravinsky, Kanudos och Homme´d Honneur är de fullblods hingstar jag har i minnet just nu som tävlas i dressyr sen finns det ju ett gäng hopp-fbl också

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Raderad medlem 149793
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka