• Avel
  • Trådstartare Trådstartare blackan
  • Startdatum Startdatum
B

blackan

:)Hej, jag är nybliven ägare till ett fullblod. Tror att hon kommer från Irland. skulle vilja veta mer om henne. Vet nån hur man kan söka. Hon har förmodligen varit galopphäst. Hon heter L'accolade. hennes föräldrar har jag sökt efter, men dom finns inte i Sverige. men hennes föräldrar är toppstam.
pappan är från usa och modern Frankrike. Jag har pass från Ireland på henne.
Hon ska även fått föl. Hur gör man , nån som vet nåt för att fåveta mer om henne, Tacksam för all svar...:)

Sv: fullblod

Jag har lagt in L'Accolade på Sporthorse Database åt dig.

L'Accolade

Hon var född i Ireland. Hon startade ej i löp.
Hennes första föl efter Cape Cross, ett stoföl född 2001 dog.
Hennes första levande föl föddes 2003.
Om du klickar på Offspring knappen på hennes sida på databasen så kan du se hennes andra avkommor.
Dom har sålts på auktioner i Ireland och England.

Avkommor
Klicka på Progeny Sales.

Sv: fullblod

Hej, Tack för informationen !!! Jättesnällt Tack igen . . :banana:

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 864
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 992
Senast: Takire
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka