Ft utomlands, danmark

Sv: Ft utomlands, danmark

Äsch ett nedslag är en värdslig sak...:rofl:Vad är det mot att inte ens kunna få ut kamelen till startfållan....:devil:

Det spelar ingen roll om du fått ut honom...för att spöa mig hade du varit tvungen att flyga runt banan och även om du gärna vill vara lite änglalik så har vingarna inte vuxit ut på dig än!:devil:

Skulle inte tro det, man behöver inte flyga runt banan för att klara tiden i debutant det räcker att man galopperar lite fortare än vad man gör i banhoppningen *tips* :devil:

Skulle inte tro det, man behöver inte flyga runt banan för att klara tiden i debutant det räcker att man galopperar lite fortare än vad man gör i banhoppningen *tips* :devil:

Men lilla vän...för att ens kunna utföra detta lilla "tips" så måste man ju få ut kamelen ur fållan....:rofl::rofl:

Ja ja, men vilken tur att du fick lite till att hacka på! :devil:

men jag sa ju att det inte var så exakt ang plats :D
tiden var ju rätt :idea:

din GPS är ju inte med och skriver :devil:

annars är ju Holte (iallafall fälttävlansanl.) som alla de där klubbarna i syd dvs de ligger inte i byn som de har namnet efter
tänker på tex Tågarp och Dagstorp

men jag sa ju att det inte var så exakt ang plats :D
tiden var ju rätt :idea:

din GPS är ju inte med och skriver :devil:

annars är ju Holte (iallafall fälttävlansanl.) som alla de där klubbarna i syd dvs de ligger inte i byn som de har namnet efter
tänker på tex Tågarp och Dagstorp

Ja men det är ju inte så lätt å veta vart det ligger när man sov större delen av resan var typ vaken på färjan å åt en räkmacka ..... :D:D

Hade ju jobbat som vanligt, du vet vissa måste ju göra det.....:angel: :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Nu ska du inte ha den inställningen. Klart du ska rida. Vi ska ju ta guldet från tidaholm:devil:

Klart ni ska!
Nisse, Noya, Hanna och Tilda :idea:
vet att det finns mer än en "utomjording" som vill vara med också...

Jaja... Tilda har debuterat * nu i Dk. Behöver slipa på dressyren bara. :D Fast det är inte så fta det finns duvor att rida in i och över. :eek:

Klart ni ska!
Nisse, Noya, Hanna och Tilda :idea:
vet att det finns mer än en "utomjording" som vill vara med också...

Jaja... Tilda har debuterat * nu i Dk. Behöver slipa på dressyren bara. :D Fast det är inte så fta det finns duvor att rida in i och över. :eek:

Men svaret är fortfarade NEJ.....:mad:

Ni är ju 3 å det räcker ju, orkar inte vara överflödig mer! :eek:

förstod mig inte riktigt på den danska sidan...

kontentan av det hela: går det några Lätt enstjärniga i danmark nu över sommarn??

var? hjälp med att länka dit??

ska flytta till skåne så det blir ju lite närmare... men med tanke på att de tar sig till trollhättan så kanske de inte har så stort utbud själva....:crazy:

förstod mig inte riktigt på den danska sidan...

kontentan av det hela: går det några Lätt enstjärniga i danmark nu över sommarn??

var? hjälp med att länka dit??

ska flytta till skåne så det blir ju lite närmare... men med tanke på att de tar sig till trollhättan så kanske de inte har så stort utbud själva....:crazy:

1. ska du flytta hit. Lär dej läsa danska. Blir bra mycket värre när de snackar. :idea:

2. http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.drf/staevner.hms?fb=DRF
Sök på military
en tävling i midsommar sen är där inte mycket mer.. i höst ett par

1. ska du flytta hit. Lär dej läsa danska. Blir bra mycket värre när de snackar. :idea:

2. http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.drf/staevner.hms?fb=DRF
Sök på military
en tävling i midsommar sen är där inte mycket mer.. i höst ett par

Ja danska är inte lätt.... Vad är det de brukar säga.... :angel: :angel:
Öppna dina sinnen, så är det lättare att förstå! ;) ;)

Tradiga är bara att det inte finns några tävlingar där heller....
Så det lutar åt Hermanstorp..... :rofl: :rofl:
Inte kan vi låta de andra bestämma vilka som ska rida :banana: :banana:

Liknande trådar

Hoppning Börkjar att bli trött på att tävla i skåne. Alltid stora starfält med väldigt dåliga prispengar. Och så dessa ändringar av startlistor...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Fannih
·
Utrustning Jag ska snart åka ner till Österrike och tävla (reining). Vi kommer att resa i etapper, först åker vi ner till Skåne och stannar där...
Svar
5
· Visningar
748
C
Dressyr Jag har pm:at moderator IngelaH men inte fått svar än (det var iofs inte så många timmar sen och jag tror inte att hon har varit online)...
2
Svar
20
· Visningar
2 499
Senast: VulkanoRosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2