Fs1 Dressyr

Karin87

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet om man kan tävla dressyr i lättklass eller när brukar man kunna vara med i den grenen?
Tacksam för svar! / Karin :)

Sv: Fs1 Dressyr

I samband med öppna klasser, men vissa klubbar slår ihop öppna och lätta klasser i en och samm tävling, så där bör ju isåfall dressyr finnas.

Sv: Fs1 Dressyr

Främst i öppna klasser, Alla regionala och nationella måste väl ha med alla grenar oavsett hur många som anmäler sig så där kommer ju dressyr med iaf.

Vissa lättklasstävlingar har med dressyr, Vallfari har tex alltid både dressyr, lätt femgång och lätt stilpass! :) Bästa tipset är väl annars att leta i proppen på SIFs hemsida, där står ju alla grenarna med!

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
293
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 327
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka