Frysa fil och kefir?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 837
Fil håller sig långt efter det datum som står på paketet om de är bra förvarade. Så du kan äta av den i typ två veckor till eller något. Om det är för hållbarheten som du tänkte frysa?
Ja, jag tänkte för hållbarheten. Köpte ordentligt med fil och kefir sist jag handlade för att slippa handla snart igen. Sen blev jag inlagd på sjukhus och visste inte när jag skulle få åka hem. Tänkte om kattvakten skulle lägga dem i frysen. Men det behövs inte längre.

Liknande trådar

Skola & Jobb Tänkte jag skulle skicka in texterna som ska vara inne senast i morgon, men måste skicka 4 av dem till urkund för granskning först. Men...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
64
Senast: Rosett
·
Mat Vi skulle haft kalas för vår dotter i helgen, men pga sjukdom fick vi skjuta upp det två veckor till. Jag har frysit in de flesta...
Svar
4
· Visningar
398
Senast: cherie
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka